sobota, 5 grudnia 2015

Kamila Lićwinko + Konkurs

Cześć. Dzisiaj u mnie halowa mistrzyni świata w skoku w wzwyż. Kamila Lićwinko pochodzi ona z Białegostoku więc nie miałem trudnośći z dostaniem autografu. Do Kamili wysłałem list na adres jej klubu szkoda tylko że nie zapisałem. Czekałem około miesiąca. W odpowiedzi dostałem zdjęcie z podpisem i dedykacją. Pozdrawiam.




Konkurs!!!
Do wygrania w konkursie są dwie nagrody. Za pierwsze miejsce dostaje się podpis Manuela Poppingera za drugie zaś Markusa Schiffnera. Obowiązuje zasada kto pierwszy ten lepszy. Jedna osoba nie może zdobyć obu nagród. Sybkość odpowiedzi będę brał na podstawie kolejności dostarczenia emaila do mnie.
Zadania Konkursowe.
1.Kto i kiedy jako pierwszy człowiek (skoczek) przeskoczył próg 250m?
2.Jakie medale olimpijskie zdobył Adam Małysz (podać w kolejnośći)?
3.Kto komentował konkurs olimpijski w Soczi gdy Kamil Stoch zdobywał medale?
4.Ile razy Turniej Czterech Skoczni wygrywał Simmon Amman?
5.Gdzie po raz pierwszy Adam Małysz zdobywał MŚ?
Odpowiedzi proszę przesyłać na email: autografywyderki@onet.pl
Powodzenia! :)

4 komentarze: